Tuesday 13 September 2016

Cordarone 94






+

Cordarone eller ablación de punta r ​​65 r. Jag har problema mango med paroxysmalt frmaksflimmer i nstan 30 r. Den frsta tiden blev det mnga elkonverteringar, los hombres nufrtiden brukar flimren g ver efter, mest som, 24 timmar, los hombres OFTA tidigare n s. Bajo den frsta tiden Kom flimren nstan undantagsvis p morgonen vid ledig tres veces al día, t ex lrdag morgon eller frsta dagen av semestern, Vilket frsts inte var s roligt. Numera kommer flimret nstan alltid nattetid, d jag ibland ocks kan vakna av att hjrtat SLR mycket HRT utan att flimra. Har jag bajo ren anvnt mnga olika mediciner vars namn jag har glmt, los hombres de senaste jag anvnt r Durbis respektive Tambocor. Numera gr jag p es dosering Av 2150 mg Tambocor, och det r es behandling som bra fungerat riktigt bajo skert tio r. Durbis fungerade ocks sujetador, p den tiden d jag anvnde det, los hombres jag Fick byta hasta Tambocor Eftersom jag problema Fick sdana med hasta vgs nde, eller r det dags att p Allvar ta upp en Diskussion med min lkare om ablación SVAR Situationen r riktigt beskriven : Vgs nde r dr Alternativen Cordarone ablación Eller. Comentario: Sannolikheten att Cordarone r pfallande bttre n Tambocor vid solo paroxysmalt frmaksflimmer fr ponche ASG vara liten. Cordarone r ocks problematiskt vid lngre tids behandling p. g.a. biverkningar sina. Ablación r idag en rutinmetod fr frmaksflimmer p flera av dr universitetssjukhusen resultaten r allra BST fr de patienter som har paroxysmalt frmaksflimmer. Det r inte att vanligt Situationen frsmras efter ablación av frmaksflimmer. I de caída dr s nd sker r ytterligare ett ingrepp i regel lyckosamt. Ansvarig utgivare Frmaksflimmer, 556584-2951, www. impactcom. se Copyright 2007 Se ven Kvinnosidan. se




No comments:

Post a Comment